Igazság

 2010.03.04. 20:25

Mosom tiszátalan kezemet szent forrás vizével.

Bárcsak piszkos lelkemmel is megtehetném ezt.

De nem lehet most, már csak azért sem ,

Hogy ne legyen igaza annak az aljanépnek.

 

Én inkább cselekedetekkel váltom meg bűnöm,

Mint ,hogy lassn sivár lelkembe simulva tűröm.

De mit tehetnék már, mint s hogy nem űzöm,

Talán el kell fogadnom mit a sors kitűzött.

 

Avagy eliramlok mint virágból az élet,

Ki tudja az is lehet hogy csak ennyit érek.

Nekem virágnak kellett volna születnem ?

Hogy letéphessenek s én elernyedhessek?

 

Valahol szép lesz a nyár, hol én nem leszek.

Lehet azt én már nem is érem meg.

Jön a halál, az élet megy.Ennek így kell lennie.

Azt hiszem.Vagy tán mégsem?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://soksemmirekellovers.blog.hu/api/trackback/id/tr731809741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása