A pillangó halála

 2010.04.04. 18:44

Álmomban virágkertben jártam.

Nem is jártam, inkább lebegtem.

Az idő múlásával néztem arra,

Hol épp a tékozló illat lebegett.

 

S,én csak álltam ott megkövülten.

Arra figyeltem, a pillangó,

hogyan rebben,

Csak oda honnan jő az illat, jó.

 

Májusi rózsák voltak azok,

Sok méh is udvarolt már.

Egyszerre  megpihent ott.

Hol mindenki szívesen jár.

 

A fáradság épp a rózsáknál,

Lepte meg, ezért ott is szállt le.

Vagy nem is volt ok a fáradság ?

Csak a méz sűrű illat bódította el?

 

Ezt már soha nem tudjuk meg .

Mert a kisfiú is a bokorban pihent.

Tarka hálójával lesben állt,

S csak erre várt .

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://soksemmirekellovers.blog.hu/api/trackback/id/tr581894359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása