A Kaszás

 2010.06.08. 10:08

Egyszeregy sötét éjjelen,

Valaha én útra keltem.

 

A csillagok felettem,

Kemény fénnyel lebegtek.

 

Én csak mentem, mentem tovább,

Mígnem a hullaszagú homály,

 

A köd mely lesett rám,

Egyszercsak körül zárt.

 

Csapdába estem,

Levegőértkapkodta,mégse lélegeztem.

 

Előtűnt ő, egy sötét árny,

Ki vadul rontott rám.

 

Majd valami, oly hirtelen,

Hogy még észreis csak alig vettem,

A Kaszást csak körbezárta,

Mint egy nagy szobába.

 

Kijönni az nem tudott,

De az én lábam csak futott.

 

Be a fénybe messzeségbe,

Hol a Szépek élnek...

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://soksemmirekellovers.blog.hu/api/trackback/id/tr532065054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása