Most tedd

 2010.03.23. 18:39

Táncol a szíve,fény süt bele.

De azonnal el is sötétül,

Ahogy meglát engem.

 

Ahogy meglát a szánalom,

Erőt vesz szívén,

S az értem dobog.

 

De semmi több nem kell,

Csak egy szó, egy hang.

Ennyi nekem elég lesz.

 

Egy pillantás mely engem,

Éltet míg el nem hagyom,

Ezt a földet.

 

Semmi nem kell nekem,

Csak néha pillants bele a lelkembe.

S lásd mily sokat megértem.

 

 Nézz a szemembe,

És lásd :

Nekem ennyiis elég lesz,

Én ebből élek.

A bejegyzés trackback címe:

https://soksemmirekellovers.blog.hu/api/trackback/id/tr491863093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása