Szánalom

 2010.03.17. 17:32

Sajnállak téged, de nem tudom miért teszem.

Megszánlak téged, de csak azért mert ...

 

Nem tudom miért teszem,ezt hiszem helyesnek.

Azt hiszem ...

 

Már nem tudom mit higgyek, de esetleg,

De talán már itt a vég, lehet.

 

Lehet, érzik hogy csillagom hanyatlik lefele,

De így méginkább együtt kéne érezniük velem.

 

Nem bántaniuk kéne, mit tehetek,

Nekem el kell elviselnem ezt.

 

De miért is kell nekem elviselnem ?

Ja, már tudom már értem.

 

Nekem a sors ezt szánta, ebben hiszek,

Nem baj ezzel sok embert boldoggá teszek.

 

Ez az amit én szeretek,

Boldoggá tenni embereket.

 

Mert ha már én ilyen nem lehetek,

Akkor legalább más legyen.

Az akit szeretek.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://soksemmirekellovers.blog.hu/api/trackback/id/tr11847562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása